"Ano šéfe" v obchodním oddělení. Bez publicity, jasně a na rovinu.

Nefunguje obchodní oddělení dle vašich představ? Rozhodujete se, zda to má se současným obchodním modelem či týmem vůbec smysl? Nevíte, co už víc můžete udělat?

Pozvěte si mě. Po vzoru pořadu "Ano, šéfe" se důsledně podívám pod pokličku Vašeho obchodního oddělení a na rovinu Vám řeknu, kde to vázne, zda má smysl pokračovat, co je nutné a jak udělat či nastavit, aby vše fungovalo, jak má. A pokud bude třeba, tak i předvedu v praxi.

Jaké činnosti v rámci této služby realizuji?

Jednorázové

poradenství

Zpětná vazba manažerům,

obchodníkům a telefonistkám

Mystery shopping/call na pobočky

či pracovníky call-center

Realizace cílených workshopů

Školení komunikačních, obchodních

a manažerských dovedností

Kompletní audit

obchodní služby

Chcete více informací k této službě? Zavolejte a domluvíme se dál.