Asistent(ka) prodeje

(první kolo pohovorů končíme 15.5.2019 - nástup dle dohody)

PROČ SPOLUPRACOVAT?

  1. Práce na částečný úvazek s možností přechodu na plný úvazek
  2. Pestrá práce a možnost se mnoho nového naučit
  3. Moderní zázemí kanceláři cca 7 minut od centra Prostějova
  4. Občasná možnost pracovat formou "home-office"
  5. Příjemný kolektiv spolupracovníků

JAKÉ DOVEDNOSTI SE VÁM BUDOU

JISTĚ HODIT?

  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Samostatnost, proaktivní přístup, chuť na sobě pracovat
  • Výhodou, nikoli podmínkou, bude, pokud splňujete alespoň jeden bod:
  • umíte efektivně komunikovat mailem i telefonicky
  • ovládáte běžné kancelářské aplikace (MS Exel, MS Word..atd.)
  • máte zkušenost s obchodní činností
  • máte zkušenosti s voláním na aktivním call-centru
  • komunikujete anglicky
  • máte zkušenosti s vedením/asistencí kurzů
  • věnujete se grafice (Corel Draw, Photo Paint..atd.)
  • máte v malíčku kancelářský balík MS Office
  • rád(a) byste si vyzkoušel(a) pozici asistenta/lektora začátečnických PC kurzů

CO VLASTNĚ BUDE OBNÁŠET TATO POZICE?

  • Oslovení personalistů s nabídkou uchazeče, kterého zastupujeme
  • Oslovení personalistů / firem s nabídkou veřejných školení (zdarma či placeného)
  • Průzkumy spokojenosti po školení
  • Administrace zákaznické linky - příjem hovorů, zápis požadavků do informačního systému
  • Domlouvání schůzek za účelem prezentace firemních školení
  • Obvolávání uchazečů s cílem nabídnout zastoupení při vyhledávání práce a vytvoření video-medailonku
  • Korekce textů a příspěvků, ev. překlady do/z AJ
  • Pomoc při přípravě a realizaci rozsáhlejších školení

Zaujala vás možnost spolupráce?

Pošlete mi prosím Vaše CV nebo zavolejte. Sejdeme se a povíme si více..

+ 420 737 735 357      nebo       obchod@neninahoda.cz