Obchodní manažer pro vydavatelství ČESKÝ DOMOV "největšího distributora lokálních tiskovin v ČR"

Máte chuť prodávat reklamní prostor v nejčtenějších regionálních denících
v Čechách i na Moravě?


Máte jakýkoliv dotaz či zájem o nabízenou pozici?

Napište na prace@neninahoda.cz, zavolejte nám na číslo  723435821 nebo vyplňte formulář níže:

6 DŮVODŮ, PROČ BUDETE U NÁS DLOUHODOBĚ SPOKOJEN(A)

PRODÁVÁME KVALITU

... jsme na trhu 14 let, pokrýváme celou ČR a máme unikátní distribuční síť, která nemá na trhu srovnání.

NA PENÍZE SI NEMŮŽEME STĚŽOVAT

... u nás je každý svého štěstí strůjce - maximální limity pro odměny tu nehledejte.

FÉROVÉ JEDNÁNÍ

...všichni víme, že ryba smrdí od hlavy - a naše hlava uznává fér jednání a business postavený na dlouhodobých vztazích.

POŘÁD SE ZDOKONALUJEME

... vždycky je v čem se zlepšovat. Zdokonalujeme naše služby, sdílíme společné know-how, využíváme moderní nástroje prodeje,..

5 KROKŮ PRODEJE

... neděláme katalogový prodej. Každý obchodník hledá pro své klienty takové řešení, které je posune před konkurenci. Máme jasně zpracovaný postup, zaškolení a pomoc v terénu.

ATMOSFÉRA A KOLEKTIV JSOU PARÁDNÍ

... nevídáme se s obchodníky denně, protože každý z nás má svůj region. Ale vídáme se na pravidelných školeních i neformálních setkáních.

CO OČEKÁVÁME OD NAŠICH OBCHODNÍKŮ?

Není obchod jako obchod a od nás rozhodně neuslyšíte, jak je všechno jednoduché a zboží se prodává samo. Nalijme si čistého vína, akvizice jsou pěkná makačka a nezvládne to každý! Ale ten, kdo u nás uspěje, vytvoří si vlastní region, je spokojený a čerpá z dlouhodobých vztahů se zákazníky.

oslovení zákazníků, představení služeb a domluvení schůzky (počítejte, že zpočátku budou akvizice tvořit 90 % vašich aktivit)

osobně představit zákazníkům služby ale hlavně navrhnout řešení, které ho prostě nadchne

efektivně využívat pracovní dobu od PO do PA tak, abyste dosáhli obchodních cílů

umět přirozeně komunikovat jak s živnostníkem, tak jednatelem střední společnosti

zvládnout i odmítnutí a nebrat si ho osobně, protože to je přirozenou součástí každého obchodu

ochotu se učit - portfolium služeb i zákazníků se neustále rozšiřuje

NABÍZÍME SPOLUPRÁCI FORMOU FRANŠÍZINGU

Pokud vlastníte živnostenský list a chcete rozjet vlastní podnikání, tak při nástupu od nás dostanete:

JASNOU FIXNÍ PODPORU

 V PRVNÍCH MĚSÍCÍCH PŮSOBENÍ

% Z PRODEJE

(bez stropního limitu)

MOŽNOST PROPLÁCENÍ 

SLUŽEBNÍCH KILOMETRŮ

MOBIL + TABLET + KNOW-HOW

PRŮBĚŽNÉ ŠKOLENÍ

MARKETINGOVOU PODPORU

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Chápeme, že jako zkušený obchodník(ce) máte spoustu otázek.

1) Upřednostňujete spíše muže?

Rozhodně ne, přestože by se tak mohlo, v obchodní branži, na první pohled zdát. Naopak, známe obchodnice, které jsou velmi úspěšné a my rádi náš tým rozšíříme o nové kolegyně. Nebojte se, abyste mohli nabízet naše služby, nemusíte být expert na výpočetní techniku ani na reportování.

4) PROVIZE dostanu z uzavřených obchodů?

Jsme féroví a proto vyplácíme provize na základě fakturace Vašich zákazníků. Od nás dostanete velmi zajímavý podíl z každé koruny fakturace Vašich zákazníků za každý měsíc, který u nás bude inzerovat.

7) Bojím se fungovat na OSVČ, protože nerozumím účetnictví.

S tím samozřejmě poradíme. Navíc máme skvělou účetní, která se stará nejen o celou firmu ale ráda poradí i začínajícím obchodníkům ohledně jejich účetnictví. Přece jenom je efektivnější věnovat se obchodu. Spolupráce na OSVČ umožňuje fungovat partnerským způsobem, daňově výhodně a rovnocenně se stejnými právy i povinnostmi.

2) Musím mít PRAXI jako obchodník?

Ano, protože akvizice je opravdu to nejtěžší na každém obchodě a nechceme, aby Vám to zlomilo vaz. Neprovozujeme loterii, abyste si k nám přišli "zkusit" práci obchodníka.

5) Jak to máte s psaním pravidelných REPORTů?

Na ty u nás můžete zapomenout. Pracujeme efektivně díky vlastnímu on-line systému, který máte k dispozici ve firemním tabletu či notebooku.

8) Kdo jsou ZÁKAZNÍCI ČESKÉHO DOMOVA?

Jedná se převážně o střední a větší firmy. Sortiment našich služeb má široký záběr. Dnes nabízíme propagační služby v lokálních tiskovinách, které mají tradici a obrovské množství odběratelů, kteří jsou na tyto tiskoviny zvyklí, odebírají je zdarma a navíc jsou tiskoviny distribuovány tak, aby byly vždy po doručení vidět a nebyly vloženy do jiných reklamních tiskovin. Naši zákazníci mohou využít grafické a předtiskové úpravy jejich inzerce zdarma.

3) Můžu působit v REGIONU, kde nebydlím?

V podstatě ne (výjimkou jsou obchodníci na hranicích regionu). Důvod je jednoduchý - neefektivní denní přejezdy, kvůli kterým se plýtvá časem i náklady na benzín/naftu.

6) CENTRÁLA je v Praze - jak často budeme muset dojíždět?

Ano, centrála je v Praze ale pro Vás je podstatná komunikace s Vaším obchodním manažerem. Tj. budete se setkávat s ním osobně převážně ve Vašem regionu, prostřednictvím video-konferencí a každé čtvrtletí na firemní poradě v Praze. Takže žádné týdenní/denní jízdy do kanceláře, jak jste byli možná zvyklí. Ti, kteří to mají na centrálu blízko, mohou samozřejmě jejího zázemí využít.

9) Můžu k vám NASTOUPIT kdykoliv?

Máme jasně daný harmonogram rozvoje jednotlivých regionů a tak nyní obsazujeme pouze dvě pozice pro Střední Čechy a jednu pozici pro oblast Moravy.  Pro tyto pozice chceme přijmout vhodného kandidáta(tku) nejpozději do konce září 2019. Nejsme firma, kde bychom brali každý měsíc 5 obchodníků a ti se u nás jen ohřáli. Chceme mít na každého nového kolegu dostatek času pro jeho úspěšnou adaptaci.

JAK TO VE

A

VYPADÁ?