Mystery shopping/call

Před vlastní investicí do školících aktivit či před exekucí organizačních změn je vhodné realizovat Mystery shopping. Domluvíme se na sledovaných parametrech, provedeme návštěvy na pobočkách/hovory a vy dostanete objektivní strukturovaný pohled na kvalitu práce Vašich zaměstnanců.

Průběh spolupráce a přínosy služby.

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a vydefinujeme jaké kvality byste potřebovali ověřit v praxi u vašich pracovníků obchodního oddělení, prodavačů či oddělení zákaznické péče.

  2. Domluvíme se na formě - telefonická / osobní zkušenost a frekvenci ověřování (více pokusů v daném období =  přesnější výsledek).

  3. Odprezentuji Vám výsledky mystery shoppingu / mystery callu včetně návrhu konkrétních opatření k dosažení požadované úrovně.

Co využití služby získáte:

  • Dostanete nekompromisní pohled na skutečnou práci vašeho oddělení.

  • V případě úvahy nad investicemi do školení či organizačních opatření dostanete jasné doporučení co a jak vylepšit.

  • Organizaci zajišťuji společně s mými kolegy - několikaletými profesionály z oblasti sales-managementu.

  • Mystery shopping je akcelerátorem změn a dokáže svým nekompromisním nastavením reality uspořit/vydělat společnosti mnoho peněz.

Proč se mnou?

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let a s prací pro další společnosti mě baví čím dál víc. Budoval jsem od začátku své kariéry prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Být dlouhodobě úspěšným obchodním manažerem, znamená mít roky praxe, dobrou intuici a navíc mít zvládnuté disciplíny personalisty, učitele, obchodníka, psychologa, lídra a zkušeného manažera.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností, stovky pohovorů s obchodníky i manažery a mnoho koučovacích hodin.

10% marketing | 15% personalista | 15% konzultant | 30% kouč a manažer | 30% obchodník     

Zaujala vás služba? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Vaše časté dotazy

Pro koho je služba vhodná?

Služba je vhodná pro každou společnost, která potřebuje nahlédnout pod pokličku skutečné kvality, kterou realizují vaši pracovníci, které platíte.

Pro společnosti, které chtějí akcelerovat svůj růst a chtějí získat pohled ze strany zákazníka a to upřímně, lidsky avšak konstruktivně.

Existuje nějaké geografické nebo jiné omezení?

Působím v celé České republice, zejména pak v Brně, Olomouci, Ostravě, Praze, Liberci, Hradci Králové a Českých Budějovicích.

Vše je na dohodě - záleží na vašem zadání a termínu, do kdy potřebujete mít hotovo.

A cena této služby?

Cena zahrnuje dopravu na místo "akce", zpracování audio-nahrávek, organizaci náslechových aktivit a zpracování výstupu.

Konkrétní cenu pro vás, však sdělím až po úvodním jednání. Cena je ovlivněna zejména rozsahem aktivit, počtem pracovníků, počtem a rozmístěním poboček a počtem opakování.