Realizace workshopů

Potřebujete nakopnout svůj tým a nastartovat prodeje? Potřebujete identifikovat hlavní překážky bránící lepšímu výkonu vašeho týmu? Nebo chcete pomoci prosadit změnu ve společnosti?

Jste tu správně! Ani realizace workshopu není náhoda.

Průběh spolupráce a přínosy služby.

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a vydefinujeme jakou dovednost chcete u týmu utvrdit, či jakou změnu přístupu/návyku byste potřebovali podpořit.

  2. Domluvíme se na rozsahu workshopu (od 2 hodinového až po celodenní) a cíli.

  3. Navrhnu strukturu workshopu, pomůcky a sezvu účastníky.

  4. Realizujeme workshop. Výstupy + fotodokumentace následně rozešlu všem zúčastněným.

Co využití služby získáte:

  • Účastníci budou vtaženi do řešení problematiky a pochopí tak lépe smysl změny.

  • Pokud jde o utužování obchodních návyků, stanovují si téma většinou účastníci sami a dopředu tak, aby bylo zejména pro ně přínosem a aktuální.

  • Získáte motivované a aktivní účastníky, do kterých napumpujeme pozitivní energii a chuť na sobě pracovat.

  • Pravidelnou dávku inspirace, tipů a triků k okamžitému použití.

Proč se mnou?

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let a s prací pro další společnosti mě baví čím dál víc. Budoval jsem od začátku své kariéry prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Být dlouhodobě úspěšným obchodním manažerem, znamená mít roky praxe, dobrou intuici a navíc mít zvládnuté disciplíny personalisty, učitele, obchodníka, psychologa, lídra a zkušeného manažera.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností, stovky pohovorů s obchodníky i manažery a mnoho koučovacích hodin.

10% marketing | 15% personalista | 15% konzultant | 30% kouč a manažer | 30% obchodník    

Zaujala vás služba? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Vaše časté dotazy

Pro koho je služba vhodná?

Služba je vhodná pro každou společnost, která potřebuje nakopnout a povzbudit svůj obchodní tým.

Nejčastěji ji realizujeme opakovaně jako doplněk k současné činnosti obchodníků prodejních týmů, nebo u nově přijatých obchodníků po školení jako podporu aplikace poznatků ze školení do praxe. Zvyšujeme tak rychlost aplikace nových informací do praxe.

Existuje nějaké geografické nebo jiné omezení?

Působím v celé České republice, zejména pak v Brně, Olomouci, Ostravě, Praze, Liberci, Hradci Králové a Českých Budějovicích.

Vše je na dohodě - záleží na vašem zadání a termínu, do kdy potřebujete mít hotovo.

A cena této služby?

Cena zahrnuje dopravu na místo "akce", zpracování audio-nahrávek, organizaci workshopu a zpracování výstupu.

Konkrétní cenu pro vás, však sdělím až po úvodním jednání. Cena je ovlivněna zejména hodinovou dotací (2 - 6 hodin) a místem konání workshopu.