Podpora jednatele

26.10.2020

Vaším úkolem bude nejen ohlídat bezproblémový chod administrativy, ale také komunikovat s dodavateli a pohlídat harmonogram dodávek.

1. kolo přihlášek uzavíráme 15.11.2020


📌 10 km od Prostějova

🗓️ listopad - leden

🤝 HPP

💰 30.000,- Kč

⏳ 8,5 hodiny


Vzhledem k aktuální situaci bude první kolo výběrového řízení probíhat telefonicky, případně prostřednictvím videokonference. Jsme si plně vědomi vážnosti aktuální situace a vážíme si zdraví svého i uchazečů o práci.


SEINTRADE je firma, která již více, než 7 let pracuje na velkých zakázkách pro nadnárodní společnosti z oblasti železniční přepravy. V současné době se objem zakázek natolik zvýšil, že potřebujeme náš tým posílit

Vaší výhodou může být předešlá praxe v některé ze strojírenských, kovoobráběcích či zámečnických společnostech.

Jsme malá, avšak dynamická firma, která si svých zaměstnanců váží a neváhá je nadstandardně odměňovat dle dosaženého obratu společnosti. 

V případě zájmu o více informací či domluvení termínu nezávazného setkání
zavolejte nám na číslo 604 717 155
nebo vyplňte formulář níže:

Co bude Vaší náplní?

Objednávky, dodací listy, faktury... Zkrátka administrativa

Příprava účetních podkladů
Hlídání harmonogramu dodávek


Logistika a komunikace s dodavateli

Co požadujeme?

SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
Znalost AJ, (NJ výhodou)
Kladný vztah k technice

Znalost PC - MS Office, aplikace Google (kalendář apod.), další znalosti výhodou

ŘP sk. B
Samostatnost, ale i týmová práce
Reprezentativní vystupování

Co u nás získáte?

Jsme mladá firma a dynamicky expandujeme, chceme, abyste se toho účastnili

Nástupní mzdu 30.000,- Kč

Kvartální prémie dle výkonu
Dotované obědy

Ranní směna: 7-15 h
4 týdny dovolené
Telefon, notebook

SEINTRADE, SEZNAMTE SE