VEDOUCÍ BACK-OFFICE

23.07.2020

Vašim úkolem bude administrovat objednávky z českého trhu a vést ostatní pracovníky podpory obchodu.

1 .kolo přihlášek uzavíráme 8.9.2020


V případě zájmu o více informací, či domluvení termínu nezávazného setkání..
Napište na prace@neninahoda.cz, zavolejte nám na číslo 604 717 155
nebo vyplňte formulář níže:

Co bude Vaší náplní?

ZADÁVÁNÍ A KONTROLA OBJEDNÁVEK Z ČESKÉHO TRHU

OPTIMALIZACE PODPŮRNÝCH PROCESŮ


MOTIVACE A ROZVOJ TÝMU PODPORY PRODEJE

Co požadujeme?

Minimálně SŠ s maturitou a prokazatelnou praxi v administrativě

Zkušeností s vedením menšího týmu a psychicky odolná/vyzrálá osobnost.

Důslednost v dotahování svěřených úkolů, schopnost motivovat, hodnotit a rozvíjet svěřený tým

Co u nás získáte?

Stabilní práci na HPP ve společnosti, která je lídrem na trhu stavebních výplní v ČR

Pravidelný příjem, možnost podílet se na rozvoji společnosti a stát se klíčovým zaměstnancem

Zcela nové pracoviště v Hrobicích nedaleko Hradce Králové

SEZNAMTE SE S POL-SKONE

NEZAUJALA VÁS TATO POZICE? PODÍVEJTE SE NA DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTI.


Vaším úkolem bude nejen ohlídat bezproblémový chod administrativy, ale také komunikovat s dodavateli a pohlídat harmonogram dodávek.