Obchodní ředitel pro vydavatelství ČESKÝ DOMOV 

20.11.2019

Vašim úkolem bude vedení a kontrola obchodního oddělení pro prodej reklamního prostoru tištěné inzerce. Budete reprezentovat společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery a zodpovídat za rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti, za plnění obchodního plánu a za výsledky týmu. 

.


V případě zájmu o více informací, či domluvení termínu nezávazného setkání..
Napište na prace@neninahoda.cz, zavolejte nám na číslo 723 435 821
nebo vyplňte formulář níže:

PROČ U NÁS BUDETE DLOUHODOBĚ SPOKOJEN(A)?

PRODÁVÁME KVALITU

... jsme na trhu 14 let, pokrýváme celou ČR a máme unikátní distribuční síť, která nemá na trhu srovnání

NADPRŮMĚRNÉ FINANČNÍ OHODNOCENÍ

... získáte takový fixní plat, na který si nemůžete stěžovat a provize za výkon obchodního týmu

POŘÁD SE ZDOKONALUJEME

... vždycky je v čem se zlepšovat. Zdokonalujeme naše služby, sdílíme společné know-how, využíváme moderní nástroje prodeje, atd.

.

CO OČEKÁVÁME OD OBCHODNÍHO ŘEDITELE?

..zodpovědnost za plnění obchodních plánů a výsledků týmu

..umět řídit tým obchodních zástupců, rozdělovat úkoly a kontrolovat jejich plnění 

..příjemné vystupování a umění přirozeně komunikovat s partnery společnosti

NABÍZÍME SPOLUPRÁCI FORMOU FRANŠÍZINGU

Pokud vlastníte živnostenský list a chcete rozjet vlastní podnikání, tak při nástupu od nás dostanete:

JASNOU FIXNÍ PODPORU

V PRVNÍCH MĚSÍCÍCH PŮSOBENÍ

% Z PRODEJE

(bez stropního limitu)

MOŽNOST PROPLÁCENÍ

SLUŽEBNÍCH KILOMETRŮ

MOBIL + TABLET + KNOW-HOW

BUDEME INVESTOVAT

DO VAŠÍ KVALIFIKACE

BOHATOU MARKETINGOVOU PODPORU

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Chápeme, že jako zkušený obchodník(ce) máte spoustu otázek.

1) Upřednostňujete spíše muže?

Rozhodně ne, přestože by se tak mohlo, v obchodní branži, na první pohled zdát. Naopak, známe obchodnice, které jsou velmi úspěšné a my rádi náš tým rozšíříme o nové kolegyně. Nebojte se, abyste mohli nabízet naše služby, nemusíte být expert na výpočetní techniku ani na reportování.

4) PROVIZE dostanu z uzavřených obchodů?

Jsme féroví a proto vyplácíme provize na základě fakturace Vašich zákazníků. Od nás dostanete velmi zajímavý podíl z každé koruny fakturace Vašich zákazníků za každý měsíc, který u nás bude inzerovat.

7) Bojím se fungovat na OSVČ, protože nerozumím účetnictví.

S tím samozřejmě poradíme. Navíc máme skvělou účetní, která se stará nejen o celou firmu ale ráda poradí i začínajícím obchodníkům ohledně jejich účetnictví. Přece jenom je efektivnější věnovat se obchodu. Spolupráce na OSVČ umožňuje fungovat partnerským způsobem, daňově výhodně a rovnocenně se stejnými právy i povinnostmi.

2) Musím mít PRAXI jako obchodník?

Ano, je to skutečně výhodou, není však podmínkou mít obchodní praxi v oboru prodeje oken a dveří. Produkty a jejich skladbu Vás naučíme. Zároveň Vám řekneme, jaké argumenty použít při rozšiřování sítě obchodních a realizačních partnerů.


5) Jak to máte s psaním pravidelných REPORTů?

Na ty u nás můžete zapomenout. Pracujeme efektivně díky vlastnímu on-line systému, který máte k dispozici ve firemním tabletu či notebooku.

8) Kdo jsou ZÁKAZNÍCI ČESKÉHO DOMOVA?

Jedná se převážně o střední a větší firmy. Sortiment našich služeb má široký záběr. Dnes nabízíme propagační služby v lokálních tiskovinách, které mají tradici a obrovské množství odběratelů, kteří jsou na tyto tiskoviny zvyklí, odebírají je zdarma a navíc jsou tiskoviny distribuovány tak, aby byly vždy po doručení vidět a nebyly vloženy do jiných reklamních tiskovin. Naši zákazníci mohou využít grafické a předtiskové úpravy jejich inzerce zdarma.

3) Můžu působit v REGIONU, kde nebydlím?

V podstatě ne (výjimkou jsou obchodníci na hranicích regionu). Důvod je jednoduchý - neefektivní denní přejezdy, kvůli kterým se plýtvá časem i náklady na benzín/naftu. Vašim působištěm bude oblast Moravy. Předpokládá se, že budete síť obchodních partnerů rozšiřovat nejblíže Vašemu bydlišti.

6) CENTRÁLA je v Praze - jak často budeme muset dojíždět?

Ano, centrála je vPraze ale pro Vás je podstatná komunikace s Vaším obchodním manažerem. Tj. budete se setkávat s ním osobně převážně ve Vašem regionu, prostřednictvím video-konferencí a každé čtvrtletí na firemní poradě v Praze. Takže žádné týdenní/denní jízdy do kanceláře, jak jste byli možná zvyklí. Ti, kteří to mají na centrálu blízko, mohou samozřejmě jejího zázemí využít.

9) Můžu k vám NASTOUPIT kdykoliv?

Máme jasně daný harmonogram rozvoje jednotlivých regionů a tak nyní obsazujeme pouze dvě pozice pro Střední Čechy a jednu pozici pro oblast Moravy. Pro tyto pozice chceme přijmout vhodného kandidáta(tku) nejpozději do konce září 2019. Nejsme firma, kde bychom brali každý měsíc 5 obchodníků a ti se u nás jen ohřáli. Chceme mít na každého nového kolegu dostatek času pro jeho úspěšnou adaptaci.

JAK TO V

A

VYPADÁ?

NEZAUJALA VÁS TATO POZICE? PODÍVEJTE SE NA DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTI.


Vašim úkolem bude starat se o příchozí klienty, pomáhat při organizaci chodu společnosti a připravovat podklady jednateli společnosti.

Vašim úkolem bude vedení a kontrola obchodního oddělení pro prodej reklamního prostoru tištěné inzerce. Budete reprezentovat společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery a zodpovídat za rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti, za plnění obchodního plánu a za výsledky týmu.

Hledáme specialistu na online marketing. Vašim hlavním úkolem bude příprava a realizace PPC reklam a kampaní na sociálních sítích.