INTERIM MANAGEMENT | AMA, s.r.o.

01.01.2019

Klient nás oslovil s žádostí o poskytnutí služeb směřující ke zvýšení efektivity obchodního oddělení realizovaného do té doby formou aktivního call-centra.


Společnost:
AMA, s.r.o.

Délka trvání: 
12 měsíců


Výchozí stav

  • majitel společnosti si řídil celou firmu sám
  • majitel firmy realizoval i veškeré aktivní obchody
  • pracovnice aktivního call-centra měly velmi nízkou efektivitu provolaných čísel
  • chyběla aktivní zpětná vazba
  • chyběly kontrolní mechanismy
  • bez vstupního a průběžného školení operátorek

Realizované činnosti

  • realizace vstupního sjednocujícího školení operátorek
  • navržení unikátního námitkovníku
  • nastavení měsíčních operativních porad včetně pravidelných workshopů
  • zavedení a nastavení speciálního softwaru ke sledování a vyhodnocování efektivity volání
  • realizace pravidelných zpětných vazeb na aktivní hovory
  • nastavení ročních a měsíčních cílů
  • realizace cílených motivačních soutěží pro tým
  • analýza celého nabídkového procesu od prvního hovoru, přes realizovanou schůzku až po dotažení v podepsanou smlouvu a proces následné péče o zákazníka
  • zavedení upravených procesů do praxe

Dosažené výsledky za 12 měsíců

  • navýšení obchodních výsledků oddělení o 30% oproti minulému roku
  • aktualizace procesů na produkčním i obchodním oddělení
  • zvýšení úspěšnosti akvizice o 20% a prokazatelného prodloužení aktivního využívání služby stávajícími klienty
  • nábor nového akvizičního obchodníka a uvolnění kapacit majiteli společnosti
  • pomoc při obměně pracovního týmu / atmosféry ve společnosti

Zvyšte efektivitu Vašeho obchodního oddělení