Jak si domluvit schůzku 

01.01.2020

Zjišťujete po víkendu, že máte prázdný kalendář? Nebaví Vás už jen pomyšlení na to, že budete muset zvednout telefon. Dochází Vám kontakty a nevíte, kam volat? Slyšíte víc, než je vám milé, odmítnutí? Trávíte i půl dne domluvením pár schůzek?

Pojďme to změnit! Ani domlouvání schůzek není náhoda. 

Obsah kurzu

  • Jak a kde hledat kontakty?
  • Jak se dostat k rozhodovateli aneb "Jak přeskočit sekretářku"
  • Kdy volit dlouhý a kdy krátký call-script.
  • Kdy a proč vpouštět zákazníka do hovoru?
  • Využití otevřených a uzavřených otázek.
  • Příklady vhodných otázek.
  • Nevhodné otázky do hovoru.
  • Jak (pro)cvičit artikulaci?
  • Jak si ověřit skutečný zájem zákazníka?
  • Sebedůvěra v hovoru a představení sebe sama.
  • Jak a proč využívat užitky výrobku/služby?
  • Jak zaujmout již v první větě?
  • Proč volám, co Vám to přinese?
  • Jak reagovat na námitky?
  • Zjišťovat reálie zákazníka nebo ne?
  • Jak pracovat s kontakty, kde jsme se nedovolali / nedomluvili schůzku?
  • Jak a proč si organizovat kontakty?
  • "Free" nástroje pro efektivní volání.
  • Jak komunikovat hodnotu a zda mluvit o ceně / slevě?
  • Využívat vlastní "navolávačku" ev. externí služby call-center?

Co dostanete v rámci firemního školení?

  1. 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).
  2. Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.
  3. Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.
  4. V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.
  5. Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Časté dotazy

Pro koho jsou kurzy vhodné?

Pro všechny obchodníky, pojišťovací zprostředkovatele i všechny ty, kteří musí v rámci své činnosti efektivně telefonovat, vyjednávat či reagovat na zákazníky - ať už pasivní či aktivní telefonní call-centrum.



Kde školení probíhá?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení, nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Jsme schopni Vám fakturovat jako plátci 21% DPH, nebo jako FO, neplátce.

Máte zájem o toto školení?