Manažer VIP zakázek (Královéhradecký kraj)

31.01.2020

Vašim úkolem bude v rámci specializované divize společnosti POL-SKONE, DW Solution, pečovat/získávat VIP zákazníky v Hradci Králové a okolí. Součástí Vaší práce bude i zpracování poptávek a dohled nad hladkou realizací zakázek z oblasti komplexního řešení stavebních otvorů (dveře, okna, vrata, brány, ploty, stínící technika) těchto zákazníků.


Termín uzavření 1. kola výběrového řízení: 23.2.2020


V případě zájmu o více informací, či domluvení termínu nezávazného setkání..
Napište na prace@neninahoda.cz, zavolejte nám na číslo 723 435 821
nebo vyplňte formulář níže:

6 DŮVODŮ, PROČ BUDETE U NÁS DLOUHODOBĚ SPOKOJEN(A)

PRODÁVÁME KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ

PRO VIP KLIENTY

Naše divize vznikla v roce 2017 jako odnož společnosti POL-SKONE, která je na trhu od roku 2003.

NA PENÍZE SI NEMŮŽEME STĚŽOVAT

U nás je každý svého štěstí strůjcem. Dostanete jasný fix po celou dobu spolupráce a k tomu provize dle plnění obchodního plánu.

FÉROVÉ JEDNÁNÍ

Všichni víme, že ryba smrdí od hlavy a naše hlava uznává fér jednání a business postavený na dlouhodobých vztazích.

POŘÁD SE ZDOKONALUJEME

Vždycky je v čem se zlepšovat. Náš sortiment se stále vyvíjí a my klademe důraz na moderní technologie tak, aby zákazník dostal to nejlepší na trhu.

INDIVIDUÁLNÍ ŘEŠENÍ PRO KAŽDÉHO ZÁKAZNÍKA

V divizi DW Solution je na prvním místě zákazník a jeho individuální potřeby. Kvalita odvedené práce a spokojenost zákazníka je pro nás nejdůležitější.

ATMOSFÉRA A KOLEKTIV JSOU PARÁDNÍ

Náš tým není velký a proto je pro nás důležité nejen vaše odborné znalosti, ale i osobní nastavení a týmový duch. Nejsme korporát a o to snadněji můžeme prosazovat nové přístupy a požadavky zákazníků.

Služební auto pro pracovní cesty
je samozřejmostí

CO OČEKÁVÁME OD MANAŽERA VIP ZAKÁZEK?

Oslovení VIP zákazníků (domy nad 6 mil. Kč, architekti, projektanti, stavební společnosti) formou osobní schůzky

Osobně představit partnerům možnosti spolupráce, bonusový systém a VIP servis.

Být týmový hráč a mít technické myšlení. Zkušenosti se čtením tech. výkresů či z montáže sortimentu jsou výhodou.

Na denní bázi zpracovávat poptávky našich zákazníků, dotahovat je do reálných objednávek a dohlédnout na kvalitní realizaci přímo u zákazníka.

Umět přirozeně komunikovat, představit sebe i společnost nejen na našem showrooomu, ale i na schůzkách s obchodními partnery.

Ochotu sebe i ostatní učit - portfolium služeb i zákazníků se neustále rozšiřuje. Očekáváme, že budete mít již náskok v technických znalostech.

CO ZA TO ZÍSKÁTE?

STABILNÍ PRÁCI NA HPP S FIXNÍ PODPOROU PO CELOU DOBU 

% Z REALIZOVANÝCH ZAKÁZEK
(bez stropního limitu)

SDÍLENÉ SLUŽEBNÍ AUTO

PRO PRACOVNÍ CESTY

MOBIL + NOTEBOOK + KNOW-HOW

BUDEME INVESTOVAT

DO VAŠÍ KVALIFIKACE

BOHATOU

MARKETINGOVOU PODPORU

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Chápeme, že jako zkušený odborník máte spoustu otázek.

1) Upřednostňujete spíše muže?

Rozhodně ne, přestože by se tak mohlo, v naší branži, na první pohled zdát. Naopak, známe ženy, které jsou velmi úspěšné a my rádi náš tým rozšíříme o nové kolegyně. Nebojte se, abyste mohli nabízet naše služby, nemusíte být expert na výpočetní techniku ani na reportování.

2) Jakou praxi musím nejlépe mít?

Obchodní praxe je vítána. Větší důraz však dáváme na praxi v oboru prodeje/montáže oken, dveří, garážových vrat, bran či stínící techniky. Jak obchodovat, to Vás hravě naučíme. Zároveň Vám řekneme, jaké argumenty použít při rozšiřování sítě obchodních a realizačních partnerů. 

3) Můžu působit v REGIONU, kde nebydlím?

V podstatě ne (výjimkou jsou obchodníci na hranicích regionu). Důvod je jednoduchý - neefektivní denní přejezdy, kvůli kterým se plýtvá časem i náklady na benzín/naftu. Vašim působištěm bude Hradec Králové a okolí v oblasti +/- 80 km.

4) PROVIZE dostanu z uzavřených obchodů?

Jsme féroví a proto vyplácíme provize na základě fakturace Vašich zákazníků po celou dobu, kdy zůstávají ve Vaší péči. Je tedy ve Vašem zájmu o ně svědomitě pečovat a navyšovat jejich objednávky. Kromě provizí z obratu můžete počítat s férovým fixem po celou dobu spolupráce, bonusy, stravenkami a dalšími firemními benefity.

5) Jak to máte s psaním pravidelných REPORTŮ?

Na ty u nás můžete zapomenout. Pracujeme efektivně díky vlastnímu on-line systému, který máte k dispozici ve firemním tabletu či notebooku.

6) CENTRÁLA je v Hradci Králové - jak často budeme muset dojíždět?

Ano, centrála je v Hradci Králové a předpokládáme denní dojíždění do našich kanceláří. Z těchto budete poté dle potřeby vyjíždět na operativní schůzky s klienty a partnery.

7) Kdo jsou ZÁKAZNÍCI DW Solution?

V divizi VIP zákazníků a zakázek jsou to především koncoví zákazníci, kteří staví nemovitosti nad 6 mil. Kč - potažmo architektonická studia, projektanti, či stavební společnosti, na které se tato klientela se svými požadavky primárně obrací.

8) Můžu k vám NASTOUPIT kdykoliv?

Máme jasně daný harmonogram rozvoje jednotlivých regionů a tak nyní obsazujeme pouze pozici pro oblast Hradce Králové. Pro tuto pozici chceme přijmout vhodného kandidáta(tku) nejpozději do konce března 2020. Nejsme firma, kde bychom brali každý měsíc 5 obchodníků a ti se u nás jen ohřáli. Chceme mít na každého nového kolegu dostatek času pro jeho úspěšnou adaptaci. 

JAK TO V

A

VYPADÁ?