Obchodní manažer/ka pro celou ČR - Obchodníci,s.r.o

14.02.2020

Hledáme vhodného kolegu/kolegyni na pozici obchodní manažer. Vašim posláním je péče o stávající klienty a rozšiřování řad nových spokojených zákazníků po celé České republice.


V případě zájmu o více informací, či domluvení termínu nezávazného setkání..
Napište na prace@neninahoda.cz, zavolejte nám na číslo 723 435 821
nebo vyplňte formulář níže:

6 DŮVODŮ, PROČ BUDETE U NÁS DLOUHODOBĚ SPOKOJEN(A)

PRODÁVÁME KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ


Naše společnost se plně věnuje již šesti základním službám, které může poskytnout klientům a zvýšit jejich zisky. 

NA PENÍZE SI NEMŮŽEME STĚŽOVAT

U nás je každý svého štěstí strůjcem. Dostanete jasný fix po celou dobu spolupráce a k tomu provize dle plnění obchodního plánu.

FÉROVÉ JEDNÁNÍ

Všichni víme, že ryba smrdí od hlavy a naše hlava uznává fér jednání a business postavený na dlouhodobých vztazích.

POŘÁD SE ZDOKONALUJEME

Vždycky je v čem se zlepšovat. Náš tým se stále rozrůstá a služby zdokonalují. Klademe důraz na moderní technologie tak, aby zákazník dostal to nejlepší na trhu.

INDIVIDUÁLNÍ ŘEŠENÍ PRO KAŽDÉHO ZÁKAZNÍKA

V naší firmě je na prvním místě zákazník a jeho individuální potřeby. Kvalita odvedené práce a spokojenost zákazníka je pro nás nejdůležitější.

ATMOSFÉRA A KOLEKTIV JSOU PARÁDNÍ

Náš tým není velký a proto jsou pro nás důležité nejen vaše odborné znalosti, ale i osobní nastavení a týmový duch. Nejsme korporát a o to snadněji můžeme prosazovat nové přístupy a požadavky zákazníků.

CO OČEKÁVÁME OD OBCHODNÍHO MANAŽERA/KY?

Oslovení zákazníků a domluvení schůzky (počítejte, že zpočátku budou akvizice tvořit 90 % vašich aktivit).

Osobně představit zákazníkům služby a možnosti spolupráce, ale hlavně navrhnout řešení, které bude nejlepší pro zvýšení zisku a chodu firmy zákazníka.

Efektivně využívat pracovní dobu a zároveň zpracovávat poptávky našich zákazníků a dotahovat je do reálných objednávek a dohlédnout na kvalitní realizaci 

Umět přirozeně komunikovat, představit sebe i společnost na schůzkách s obchodními partnery.

Zvládnout i odmítnutí a nebrat si ho osobně, protože to je přirozenou součástí každého obchodu

Ochotu sebe i ostatní učit - portfolium služeb i zákazníků se neustále rozšiřuje. Očekáváme, že budete mít již náskok v obchodních znalostech.

CO ZA TO ZÍSKÁTE?

STABILNÍ PRÁCI NA HPP S FIXNÍ PODPOROU PO CELOU DOBU.

% Z REALIZOVANÝCH ZAKÁZEK(bez stropního limitu)

SDÍLENÉ SLUŽEBNÍ AUTO

PRO PRACOVNÍ CESTY

MOBIL + NOTEBOOK + KNOW-HOW

PRŮBĚŽNÉ ŠKOLENÍ

BOHATOU MARKETINGOVOU PODPORU

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Chápeme, že jako zkušený obchodník(ce) máte spoustu otázek.

1) Upřednostňujete spíše muže?

Rozhodně ne, přestože by se tak mohlo, v naší branži, na první pohled zdát. Naopak, známe ženy, které jsou velmi úspěšné a my rádi náš tým rozšíříme o nové kolegyně. Nebojte se, abyste mohli nabízet naše služby, nemusíte být expert na výpočetní techniku ani na reportování.

2) Jakou praxi musím nejlépe mít?

Obchodní praxe je vítána. Jak obchodovat, to Vás hravě naučíme. Zároveň Vám řekneme, jaké argumenty použít při rozšiřování sítě nových zákazníků.

3) Můžu působit v REGIONU, kde nebydlím?

V tomto případě musíte, jelikož hledáme kolegu, který bude mít na starosit celou Českou republiku. Je potřeba si umět naplánovat a zorganizovat čas efektivně. 

4) PROVIZE dostanu z uzavřených obchodů?

Jsme féroví a proto vyplácíme provize na základě fakturace Vašich zákazníků po celou dobu, kdy zůstávají ve Vaší péči. Je tedy ve Vašem zájmu o ně svědomitě pečovat a navyšovat jejich objednávky. Kromě provizí z obratu můžete počítat s férovým fixem po celou dobu spolupráce, bonusy a dalšími firemními benefity.

5) Jak to máte s psaním pravidelných REPORTŮ?

Na ty u nás můžete zapomenout. Pracujeme efektivně díky vlastnímu on-line systému, který máte k dispozici ve firemním notebooku.

6) Sídlo firmy je v Prostějově - jak často budeme muset dojíždět?

Ano, sídlo je v Prostějově a předpokládáme denní dojíždění do naší kanceláře. Ze sídla budete poté dle potřeby vyjíždět na operativní schůzky s klienty a partnery.


7) Kdo jsou naši ZÁKAZNÍCI?

V naší společnosti Obchodníci s.r.o., jsou zákazníky především malé a střední firmy, které si dosud vedli veškerý online marketing sami, potažmo jednatelé a obchodní zástupci těchto firem, kteří potřebují zvýšit efektivitu oddělení, popřípadě různá školení. 

8) Můžu k vám NASTOUPIT kdykoliv?

Pro tuto pozici chceme přijmout vhodného kandidáta(tku) nejpozději do konce března 2020. Nejsme firma, kde bychom brali každý měsíc 5 obchodníků a ti se u nás jen ohřáli. Chceme mít na každého nového kolegu dostatek času pro jeho úspěšnou adaptaci. 

NEZAUJALA VÁS TATO POZICE? PODÍVEJTE SE NA DALŠÍ PŘÍLEŽITOSTI.


Vašim úkolem bude pečovat a rozšiřovat stávající obchodní síť partnerů POL-SKONE CZ ve Středočeském kraji a okolí.