ŠKOLENÍ | Online marketing

19.02.2020

Pro společnost Ložiska Haná, s.r.o. z Prostějova, jsme realizovali školení s paní Brázdilovou v podobě dopoledního koučování 1x týdně po dobu 3 měsíců. V průběhu 3 měsíců jsme probírali a uváděli do praxe základy online marketingu, obsluhu správce reklam na Facebooku, realizaci kampaní s cílem zvýšit povědomí o značce, rozšířit návštěvnost pobočky a zvýšit poptávky z online prostředí. 


Společnost:
Ložiska Haná, s.r.o.

Webové stránky:

Délka trvání: 
3 měsíce 


Výchozí stav

  • Neaktualizovaná Facebook firemní stránka
  • Nízká návštěvnost prodejny 
  • Chaotické webové stránky
  • Malé povědomí o značce
  • Nízká návštěvnost webových stránek
  • Ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.com na nízkých pozicích
  • Bez aktivních reklam a kampaní
  • Žádné důvody, proč nenakupovat u konkurence

Realizované činnosti

  • Grafický návrh billboardu a cedule nad vchodové dveře
  • Pravidelná tvorba příspěvků a propagace na sociálních sítích
  • Školení jak nastavenit PPC kampaně a klíčová slova ve vyhledávacích sítích 
  • Napojení a nastavení Google Analytics a Smartlook
  • Návrh aktualizace webových stránek
  • Základní orientace v prostředí správce reklam
  • Vymyšlení marketingové strategie

Dosažené výsledky 

  • Prvotní vytvoření a následná správa PPC kampaní k propagaci firmy samostatně
  • Vyšší návštěvnost prodejny
  • Založený eshop a jeho propagace na sociálních sítích
  • Orientace ve správci reklam
  • Umění plánovat a vytvářet příspěvky samostatně
  • Úspěšná Vánoční kampaň k propagaci firmy

Máte zájem o správu online marketingu?