Základy reklamy na Facebooku a Linkedinu

01.01.2020

Cílené marketingové kampaně na Facebook a Linkedin

Uvažujete o efektivnější propagaci na Facebooku, nebo Linkedinu, ale víc než na příspěvky na "zdi" jste si zatím netroufli? Pojďme se společně posunout a využít síly "modrého" marketingu.

Jste tu správně! Ani prodej přes Facebook není náhoda. 

Obsah kurzu

  • Publikace na time-line základní pravidla.
  • Nejčastější chyby publikace příspěvků. Aneb neokrádejte se o dosah.
  • Nastavení konverzních cílů kampaně a propojení s Google analytics.
  • Strategie až na prvním místě. Aneb čeho chcete a za jakou cenu dosáhnout?
  • Popis prostředí Správce reklam.
  • Zkušební založení kampaně a jejího nastavení.
  • Ukázka nastavení sady kampaní a samotných reklam vč. A/B testování.
  • Možnosti cílení.
  • Jak cílit na návštěvníky vašich stránek.
  • Základy remarketingu.
  • Nastavení oblasti zobrazení příspěvku a vyhodnocování úspěšnosti.
  • Pravidla spuštění kampaně a zužování zacílení pro maximální výsledky.
  • Tvorba okruhů uživatelů a využití nástroje Facebook Pixel.
  • Možnosti nastavení rozpočtů a vyhodnocování nákladovosti.
  • Pravidla pro obsah reklam na Facebooku - aneb co je a co není povoleno.

Co dostanete v rámci firemního školení?

  1. 12 intenzivních hodin výuky na kampaních pro Vaši firmu.
  2. Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.
  3. Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.
  4. V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.
  5. Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Časté dotazy

Pro koho jsou kurzy vhodné?

Pro všechny, kteří chtějí ze svého Facebooku udělat výkonný prodejní nástroj. Pro všechny, kteří si chtějí osvojit Facebook Business Manager a cílit s přesností odstřelovače - resp. nástroje Facebook pixel. Pro všechny, kteří nemají čas pročítat manuály a chtějí instantní návod, který jim přinese reálné výsledky.

Kde školení probíhá?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení, nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Jsme schopni Vám fakturovat jako plátci 21% DPH, nebo jako FO, neplátce.


Máte zájem o toto školení?