Obchodní manažer pro Severní Moravu jazykové školy Lingua Centrum

...POKUD HLEDÁTE UPLATNĚNÍ V OBCHODNÍ ČINNOSTI...

PŘIDEJTE SE K NÁM!

6 DŮVODŮ, PROČ JSOU U NÁS OBCHODNÍCI DLOUHODOBĚ SPOKOJENÍ

PRODÁVÁME KVALITU

... jsme na trhu 28 let, pokrýváme celou ČR a máme unikátní jazykové a procesní know-how, které nemá na trhu srovnání.

NA PENÍZE SI NEMŮŽEME STĚŽOVAT

... u nás je každý svého štěstí strůjce - maximální limity pro odměny tu nehledejte.

FÉROVÉ JEDNÁNÍ

...všichni víme, že ryba smrdí od hlavy - a naše hlava uznává fér jednání a business postavený na dlouhodobých vztazích.

POŘÁD SE ZDOKONALUJEME

... vždycky je v čem se zlepšovat. Zdokonalujeme naše služby, sdílíme společné know-how, využíváme moderní nástroje prodeje,..

5 KROKŮ PRODEJE

... neděláme katalogový prodej. Každý obchodník hledá pro své klienty takové řešení, které je posune před konkurenci. Máme jasně zpracovaný postup, zaškolení a pomoc v terénu.

ATMOSFÉRA A KOLEKTIV JSOU PARÁDNÍ

... nevídáme se s obchodníky denně, protože každý z nás má svůj region. Ale vídáme se na pravidelných školeních i neformálních setkáních.

CO OČEKÁVÁME OD NAŠICH OBCHODNÍKŮ?

oslovení zákazníků a domluvení schůzky (počítejte, že zpočátku budou akvizice tvořit 90 % vašich aktivit)

osobně představit zákazníkům služby ale hlavně navrhnout řešení, které ho prostě nadchne

efektivně využívat pracovní dobu od PO do PA tak, abyste dosáhli obchodních cílů

umět přirozeně komunikovat jak s personalistou, tak se zkušeným jednatelem

zvládnout i odmítnutí a nebrat si ho osobně, protože to je přirozenou součástí každého obchodu

ochotu se učit - portfolium služeb i zákazníků se neustále rozšiřuje

NABÍZÍME SPOLUPRÁCI FORMOU SAMOSTATNĚ VÝDĚLEČNÉ ČINNOSTI

Jakou podporu od nás můžete očekávat?

90.000,- Kč FINANČNÍ PODPORY

 V PRVNÍCH MĚSÍCÍCH PŮSOBENÍ

ZAJÍMAVÉ % Z KAŽDÉ FAKTURACE

VAŠICH ZÁKAZNÍKŮ PO CELOU DOBU U LINGUA CENTRA

MOŽNOST VYUŽITÍ

SLUŽEBNÍHO VOZU

MOBIL + TABLET + KNOW-HOW

PRŮBĚŽNÉ ŠKOLENÍ

MARKETINGOVOU PODPORU


Pokud Vás nabídka zaujala

Klikněte vpravo na tlačítko Messengeru a následně v doručené zprávě zvolte položku přihlásit se k výběrovému řízení (VŘ).

 Pokud nemáte Facebook, pak prosím zašlete Vaše CV s kontaktním mobilem na mail obchod@neninahoda.cz .


ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Chápeme, že jako zkušený obchodník máte spoustu otázek.

1) Upřednostňujete spíše muže?

Rozhodně ne, přestože by se tak mohlo, v obchodní branži, na první pohled zdát. Naopak, známe obchodnice, které jsou velmi úspěšné a my rádi náš tým rozšíříme o nové kolegyně. Nebojte se, abyste mohli nabízet naše výrobky, nemusíte být nutně lingvista (i když by to byla určitá výhoda).

4) PROVIZE dostanu z uzavřených obchodů?

Jsme féroví a nejedeme na jednorázové provize. Od nás dostanete podíl na fakturaci získaného zákazníka za každý měsíc, který u nás bude využívat jazykové služby. 97 % všech firemních zákazníků u nás od počátku existence společnosti zůstává!

7) Bojím se fungovat na OSVČ, protože nerozumím účetnictví.

S tím samozřejmě poradíme. Navíc máme skvělou účetní, která se stará nejen o celou firmu ale ráda poradí i začínajícím obchodníkům ohledně jejich účetnictví. Přece jenom je efektivnější věnovat se obchodu.

2) Musím mít PRAXI jako obchodník?

Ano, protože akvizice je opravdu to nejtěžší na každém obchodě a nechceme, aby Vám to zlomilo vaz. Neprovozujeme loterii, abyste si k nám přišli "zkusit" práci obchodníka.

5) Jak to máte s psaním pravidelných REPORTů?

Na ty u nás můžete zapomenout. Pracujeme efektivně díky vlastnímu on-line systému, který máte k dispozici ve firemním tabletu či notebooku.

8) Kdo jsou ZÁKAZNÍCI LINGUA CENTRA?

Jedná se převážně o střední a větší firmy. Sortiment našich služeb má široký záběr. Dnes nabízíme služby z oblasti veřejných i firemních kurzů, tlumočení, překladů (i soudních), dětských kurzů, Fast-track (intenzivních) kurzů, Skype-learningu až po komplexní jazykové audity a specializované e-learningové programy pro největší zákazníky.

3) Můžu působit v REGIONU, kde nebydlím?

V podstatě ne (výjimkou jsou obchodníci na hranicích regionu). Důvod je jednoduchý - neefektivní denní přejezdy, kvůli kterým se plýtvá časem i náklady na benzín/naftu.

6) CENTRÁLA je v Olomouci - jak často budeme muset dojíždět?

Ano, centrála je v Olomouci ale pro Vás je podstatná komunikace s Vaším regionálním manažerem. Tj. budete se setkávat s ním převážně ve Vašem regionu a na pobočce v Ostravě. Takže žádné pravidelné jízdy do kanceláře, jak jste byli možná zvyklí. 

9) Můžu k vám NASTOUPIT kdykoliv?

Máme jasně daný harmonogram rozvoje jednotlivých regionů a tak nyní obsazujeme pouze jednu pozici, pro kterou chceme přijmout vhodného kandidáta(tku) nejpozději do konce ledna 2019. Nejsme firma, kde bychom brali každý měsíc 5 obchodníků a chceme mít na každého nového kolegu dostatek času při jeho adaptaci.