Cílené marketingové kampaně

na Facebook a Linkedin.

Uvažujete o efektivnější propagaci na Facebooku, ale víc než na příspěvky na "zdi" jste si zatím netroufli? Pojďme se společně posunout a využít síly "modrého" marketingu.

Jste tu správně! Ani prodej přes Facebook není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Publikace na time-line základní pravidla.
  • Nejčastější chyby publikace příspěvků. Aneb neokrádejte se o dosah.
  • Nastavení konverzních cílů kampaně a propojení s Google analytics.
  • Strategie až na prvním místě. Aneb čeho chcete a za jakou cenu dosáhnout?
  • Popis prostředí Správce reklam.
  • Zkušební založení kampaně a jejího nastavení.
  • Ukázka nastavení sady kampaní a samotných reklam vč. A/B testování.
  • Možnosti cílení.
  • Jak cílit na návštěvníky vašich stránek.
  • Základy remarketingu.
  • Nastavení oblasti zobrazení příspěvku a vyhodnocování úspěšnosti.
  • Pravidla spuštění kampaně a zužování zacílení pro maximální výsledky.
  • Tvorba okruhů uživatelů a využití nástroje Facebook Pixel.
  • Možnosti nastavení rozpočtů a vyhodnocování nákladovosti.
  • Pravidla pro obsah reklam na Facebooku - aneb co je a co není povoleno.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

V posledních 3 letech se intenzivně věnuji přechodu od off-line prodeje k on-line marketingu. Kromě toho, že jsem absolvoval několik profesionálních školení z oblasti online marketingu, tak mám navíc zkušenost z pozice marketingového ředitele ve společnosti, které prodávala on-line vzdělání a více než 3 letou zkušenost s on-line marketingem ve vlastní firmě.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  • Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  • Volitelně provedu náslech současně probíhajícího pohovoru a promluvím si s kolegy, kteří nábor realizují, o současném náborovém procesu. 

  • Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  • Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  • Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 intenzivních hodin výuky na kampaních pro Vaši firmu.

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny, kteří chtějí ze svého Facebooku udělat výkonný prodejní nástroj. Pro všechny, kteří si chtějí osvojit Facebook Business Manager a cílit s přesností odstřelovače - resp. nástroje Facebook pixel. Pro všechny, kteří nemají čas pročítat manuály a chtějí instantní návod, který jim přinese reálné výsledky.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.