Asertivní komunikace

Čelíte ve své praxi často problematickým zákazníkům či obchodním partnerům? Stává se vám, že občas nevíte jak zareagovat na osobně vedený útok? Odcházíte z restaurace či jednání, a až poté vás napadne, co jste vlastně mohli všechno říct?

Jste tu správně! Ani asertivní komunikace není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Asertivní není "nasertivní" :-)
  • Postoje v interpersonální komunikaci.
  • Spory a problémy.
  • Příčiny konfiktu.
  • Faktory ovlivňující vnímání konfliktu.
  • Strategie zvládání konflitků.
  • Základní asertivní práva.
  • Asertivní povinnosti.
  • Typy asertivního jednání.
  • Umění odmítnout.
  • Zásady asertivního odmítnutí.
  • Asertivita v praxi.
  • Manipulace a jak ji překonat.
  • Oprávněná a neoprávněná kritika.
  • Emoční inteligence a vyjadřování emocí.
  • Jak jednat s agresorem.
  • Delegování při vedení lidí a pravidla úspěšné aplikaci v  praxi.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  3. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  4. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin). 

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Tento kurz je vhodný pro všechny manažery, obchodníky, pracovníky call-center a vůbec všech osob, které přichází v rámci své denní činnosti do kontaktu se zákazníky. Mnohdy je třeba řešit nepříjemné momenty, neutralizovat negace a "zneškodnit" slovní výpady a to slušně avšak důrazně. Kurz asertivní komunikace je vhodný i pro soukromé osoby, které chtějí důrazněji hájit své zájmy, práva a osobnost.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.