Budování vlastní databáze

Máte pocit, že pořád jen sháníte nové zákazníky a děláte práci pořád znova? Chtěli byste, aby vás zákazníci kontaktovali sami? Všichni vám říkají, že máte sbírat doporučení, ale nějak to prostě nejde? Nemáte čas na udržování kvalitních vztahů s vašimi zákazníky?

Jste tu správně! Ani budování vlastní databáze není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Jak vypadá práce bez cíleného budování databáze zákazníků?
  • Snížení dlouhodobých nákladů akvizice díky funkčním procesům.
  • Největší zdroje plýtvání kontakty a jak je eliminovat.
  • Jak cíleně kontakty budovat a jak o ně pečovat.
  • Proč kupované databáze nefungují.
  • Úpravy webu jako nástroje získávání relevantních kontaktů.
  • Jaké údaje bychom měli shromažďovat a proč.
  • Jak vypadá "mrtvý" kontakt?
  • Jaké jsou náklady neexistujících procesů v oblasti práce s kontakty.
  • Jaké nástroje je vhodné využít pro budování databáze.
  • Jak pracovat s kontakty dlouhodobě a jak je využívat v prodejní cestě?
  • Jak nastavit úspěšnou prodejní cestu aneb "každý jednou nakoupí".
  • Jak nastavit procesy a automatizovat péči i sběr kontaktů.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Promluvím si s kolegy, kteří vytváří koncepci následné péče o zákazníky a prozkoumám současné procesy. 

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.


Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro obchodníky i vedoucí prodejních týmů, kteří si uvědomují sílu dodatečného prodeje stávajícím zákazníkům. Všem obchodníkům, kteří chtějí pečovat o stávající zákazníky tak, že u vás budou dlouhé roky, a rádi vám sami od sebe budou doporučovat další zákazníky.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při rozsahu dvoudenního kurzu x 7 hodin a minimálně čtyř účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.