Jak si domluvit schůzku.

Zjišťujete po víkendu, že máte prázdný kalendář? Nebaví Vás už jen pomyšlení na to, že budete muset zvednout telefon. Dochází Vám kontakty a nevíte, kam volat? Slyšíte víc, než je vám milé, odmítnutí? Trávíte i půl dne domluvením pár schůzek?

Pojďme to změnit! Ani domlouvání schůzek není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Jak a kde hledat kontakty?
  • Jak se dostat k rozhodovateli aneb "Jak přeskočit sekretářku"
  • Kdy volit dlouhý a kdy krátký call-script.
  • Kdy a proč vpouštět zákazníka do hovoru?
  • Využití otevřených a uzavřených otázek.
  • Příklady vhodných otázek.
  • Nevhodné otázky do hovoru.
  • Jak (pro)cvičit artikulaci?
  • Jak si ověřit skutečný zájem zákazníka?
  • Sebedůvěra v hovoru a představení sebe sama.
  • Jak a proč využívat užitky výrobku/služby?
  • Jak zaujmout již v první větě?
  • Proč volám, co Vám to přinese?
  • Jak reagovat na námitky?
  • Zjišťovat reálie zákazníka nebo ne?
  • Jak pracovat s kontakty, kde jsme se nedovolali / nedomluvili schůzku?
  • Jak a proč si organizovat kontakty?
  • "Free" nástroje pro efektivní volání.
  • Jak komunikovat hodnotu a zda mluvit o ceně / slevě?
  • Využívat vlastní "navolávačku" ev. externí služby call-center?

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Volitelně provedu náslech současně probíhajícího pohovoru a promluvím si s kolegy, kteří nábor realizují, o současném náborovém procesu.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.


Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Nejnovější reference

U společnosti pana Málka - Obchod není náhoda - jsme využili nabídku semináře ke zvýšení dovedností našich mistrů v práci s Excelem. Výuka probíhala v malých skupinkách s velmi individuálním přístupem k rozdílné vstupní úrovni znalostí jednotlivých uchazečů. Účastníci školení byli s formou a způsobem vedení kurzu spokojeni.

Pan Málek mi ukázal jak efektivně pracovat s Facebookem. Jakým způsobem vytvořit účinnou personální reklamu na Facebook Business Manageru. Jeho školení a následné online konzultace k aktuálním problémům byly pro mě velkým přínosem a kariérním posunem.

Pracuji jako jednatel ve společnosti UVAX, kde vyrábíme drátěné výrobky a komponenty. S panem Málkem spolupracuji téměř rok formou individuálního mentoringu a osobního koučování. Jeho poznatky a nápady ohledně řízení společnosti mi jsou velkým přínosem. Vždy je skvělé si promluvit s někým, kdo pro společnost nepracuje a má nadhled zvenku.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny obchodníky, pojišťovací zprostředkovatele i všechny ty, kteří musí v rámci své činnosti efektivně telefonovat, vyjednávat či reagovat na zákazníky - ať už pasivní či aktivní telefonní call-centrum.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.