Vedení obchodního jednání.

Máte schůzky ale většina z nich končí větou "Musíme si to promyslet. Nechte nám čas." Neberou Vám obchodní partneři po prvním jednání telefon nebo oddalují další schůzku? Nedaří se Vám přesvědčit zákazníky o výhodách vašeho produktu a přemýšlíte, zda je to ten pravý produkt? Máte úspěšnost na jednáních nižší než 60%?

Jste tu správně! Ani obchodní jednání není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • WIN-WIN, WIN-LOSE, LOSE-WIN, LOSE-LOSE
  • Jak nastartovat úspěšný obchod.
  • Začněte s proč.
  • Emoční příprava před jednáním.
  • Efektivní příprava na jednání.
  • Jak se rozesadit? 
  • Dělat ice-break? Nebo jde o přežitek?
  • Jak začít jednání a připravit si půdu.
  • Verbální a neverbální komunikace.
  • Jak a co zjišťovat na schůzce?
  • Jak interpretovat reakce partnera k jednání.
  • Kdo navrhuje a kdo se ptá, ten ovlivňuje směr a cíl. 
  • Jaké řešení partner ocení? Maximum informací?
  • Kdy a jak prezentovat cenu?
  • Jak přejít k uzavření?
  • Mluvit nebo poslouchat?
  • Jak pracovat s námitkami?
  • Jak lze pracovat s cenou a posílat nabídky mailem?
  • Musím si to rozmyslet?
  • Jak dotáhnout obchod a vyhnout se nikam nevedoucímu jednání? 

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Volitelně provedu náslech současně probíhajícího obchodního jednání a promluvím si s obchodníky o jejich obchodování. 

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin). 

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Nejnovější reference

U společnosti pana Málka - Obchod není náhoda - jsme využili nabídku semináře ke zvýšení dovedností našich mistrů v práci s Excelem. Výuka probíhala v malých skupinkách s velmi individuálním přístupem k rozdílné vstupní úrovni znalostí jednotlivých uchazečů. Účastníci školení byli s formou a způsobem vedení kurzu spokojeni.

Pan Málek mi ukázal jak efektivně pracovat s Facebookem. Jakým způsobem vytvořit účinnou personální reklamu na Facebook Business Manageru. Jeho školení a následné online konzultace k aktuálním problémům byly pro mě velkým přínosem a kariérním posunem.

Pracuji jako jednatel ve společnosti UVAX, kde vyrábíme drátěné výrobky a komponenty. S panem Málkem spolupracuji téměř rok formou individuálního mentoringu a osobního koučování. Jeho poznatky a nápady ohledně řízení společnosti mi jsou velkým přínosem. Vždy je skvělé si promluvit s někým, kdo pro společnost nepracuje a má nadhled zvenku.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny obchodníky, pojišťovací zprostředkovatele a obchodní zástupce, kteří potřebují zefektivnit svou činnost. Pro všechny, kteří touží ne přemlouvat ale nacházet pro své zákazníky funkční řešení.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.