Typologie osobnosti

Máte pocit, že se občas prostě s některými lidmi nedá domluvit? Snažíte se co nejlépe věci vysvětlit, ale druhá strana nereaguje jak byste chtěli? Máte občas problém v komunikaci s analytiky, vztahově zaměřenými lidmi, šoumeny či ráznými lidmi?

Jste tu správně! Mluvit jazykem druhé strany není náhoda.

Jaké témata určitě probereme?

  • Proč je dobré se vyznat v typologii osobností?
  • Realizace osobnostního testu účastníky školení.
  • Rozbor a interpretace výsledků osobnostních testů.
  • Charakteristika 4 základních typologií osobností.
  • Jak rozeznat v praxi jednotlivé typy?
  • Jak a proč přizpůsobit komunikaci?
  • Nácvik rozeznání typologie osobnosti s využitím pomocných filmů.
  • Synergie = motor každého týmu.
  • Praktický nácvik s následnou zpětnou vazbou účastníků na odhalení osobnostní charakteristiky.
  • Využití typologie při vedení obchodního jednání i při komunikaci s obchodním týmem.
  • Charakteristika a kombinace umí/chce neumí/nechce a jejich využití v praxi.
  • Existuje převažující osobnostní profil ideálního obchodníka?
  • Jak pracovat a komunikovat  s jednotlivými typy tak, abychom dospěli k požadovanému výsledku.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Promluvím s kolegy, kteří vedou obchodní tým o současných obtížích, využívaných metodách a míře fluktuace v jejich týmech.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč/účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Nejnovější reference

U společnosti pana Málka - Obchod není náhoda - jsme využili nabídku semináře ke zvýšení dovedností našich mistrů v práci s Excelem. Výuka probíhala v malých skupinkách s velmi individuálním přístupem k rozdílné vstupní úrovni znalostí jednotlivých uchazečů. Účastníci školení byli s formou a způsobem vedení kurzu spokojeni.

Pan Málek mi ukázal jak efektivně pracovat s Facebookem. Jakým způsobem vytvořit účinnou personální reklamu na Facebook Business Manageru. Jeho školení a následné online konzultace k aktuálním problémům byly pro mě velkým přínosem a kariérním posunem.

Pracuji jako jednatel ve společnosti UVAX, kde vyrábíme drátěné výrobky a komponenty. S panem Málkem spolupracuji téměř rok formou individuálního mentoringu a osobního koučování. Jeho poznatky a nápady ohledně řízení společnosti mi jsou velkým přínosem. Vždy je skvělé si promluvit s někým, kdo pro společnost nepracuje a má nadhled zvenku.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny obchodníky i manažery, kteří se při své činnosti setkávají s různě nastavenými lidmi a chtějí zvýšit svou šanci na úspěšné jednání. Pro všechny, kteří chtějí již na začátku odhadnout typologii partnera, a získat tak klíč, který mu umožní lépe a účinněji komunikovat s touto osobou.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při rozsahu dvoudenního kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.