Autorita v pracovním týmu

Zdá se, že opakujete stále dokola věci, které by měly být všem jasné? Máte občas problémy s dodržováním pravidel či předepsaných postupů? Uvažujete o tom, jak skloubit týmové a osobní cíle? Přemýšlíte o tom, zda je či není dobré udělat výjimku z pravidla? Chtěli byste harmonický kolektiv, kde všichni dělají co mají bez nařízení a sankcí?

Jste zde správně! Ani autorita manažera není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Očekávání manažera a pracovníků.
  • Komunikace společného cíle a podmínek jeho dosažení.
  • Jak ověřit skutečné očekávání a potřeby.
  • Transparentní komunikace pravidel.
  • Vlídné trvání na stanovených pravidlech.
  • Týmové vs. osobní cíle.
  • Demokracie není anarchie. Kdy hlasovat a kdy nařídit.
  • Osobní příklad a stanovení norem společenského/pracovního chování.
  • Jak často pravidla měnit a updatovat?
  • Prevence je lepší, než hašení požárů.
  • Jaké nástroje můžeme při nastavování pravidel využít.
  • Jak komunikovat nové pravidla aby byly akceptovány týmem.
  • Je možné z pravidel občas slevit?
  • Ověřování účinnosti a nekompromisní osekávání.
  • Sladění týmových pravidel a korporátních nařízení/směrnic.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Zmapuji současná týmová pravidla, jejich účinnost a způsob použití s manažery.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny managery i vedoucí prodejních týmů, kteří potřebují zavést efektivní pravidla, které přispějí k dlouhodobému růstu výsledku jejich týmu. Pro všechny, kteří chtějí být respektovanými a férovými šéfy, kteří transparentně komunikují se svým týmem. 

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.