Jak (na)učit obchodnímu řemeslu začínající obchodníky?

Kurz věnovaný manažerům obchodních týmů a technikám předávání obchodních dovedností. Jste tu správně!

Ani naučení obchodního řemesla není náhoda.

Jaké témata určitě probereme?

  • Koncepce školení: jasno je třeba mít ještě před nástupem nového obchodníka.
  • Vstupní úroveň obchodních dovedností u nových obchodníků - jak testovat.
  • Chcete učit nebo naučit?
  • Koncepce vstupního školení.
  • Pravidelné školící aktivity.
  • Jak pracovat se smíšeným týmem (začátečníci i pokročilí)
  • Jak a proč učit i obchodníky zpětné vazbě.
  • Učení jako nástroj motivace seniorů.
  • Jak naučit režimu a time-managementu?
  • Jak neudupat obchodníka vlastní dokonalostí?
  • Jak naučit telefonovat?
  • Jak trénovat vedení obchodní schůzky?
  • Jak předávat postupně kompetence a odpovědnost za vlastní výsledky?
  • Stanovování vlastních / týmových cílů.
  • Jak si ověřovat pochopení a osvojení nových dovedností u obchodníků?
  • Jak a proč organizovat workshopy?
  • Co dělat se seniorními obchodníky, kteří se nechtějí posouvat dál?
  • Proč je důležité vědět "Proč" jsem uspěl na obchodní schůzce.
  • Práce s obchodníky v týmu a individuálně.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Promluvím s kolegy, kteří vedou obchodní tým o současných obtížích, využívaných metodách a míře fluktuace v jejich týmech.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin). 

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 6 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.


Cena od 5.000,- Kč/účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny managery i vedoucí prodejních týmů, kteří potřebují posílit samostatnost svého týmu, zvýšit motivaci a snížit fluktuaci. Pro všechny, kteří chtějí mít radost z úspěchů členů svého týmu. Pro všechny, kteří věří heslu: "Najal jsem si lidi ne pro to, abych za ně dělal práci, ale proto aby ji dělali sami a lépe, než bych zvládl sám."

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 6 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.