Vedení, řízení a motivace týmu.

Nebaví vás stále metoda cukr a bič? Máte občas pocit, že co nenařídíte, to ostatní sami od sebe neudělají? Jste jediný motor, který jenom do ostatních v týmu leje energii? Máte pocit, že jen ostatní k něčemu přemlouváte?

Pojďte to změnit! Ani vedení a motivace není náhoda.

Jaké témata určitě probereme?

  • WIN-WIN, WIN-LOSE, LOSE-WIN, LOSE-LOSE
  • Jaký je rozdíl mezi vedením a řízením?
  • Za jakých podmínek funguje řízení týmu?
  • Proč je dobré se přepnout?
  • Proč je dobré si udělat čas na svůj tým?
  • Týmová motivace.
  • Motivace jednotlivce - pohovorem to začíná.
  • Příklady motivace pracovního týmu, které fungují.
  • 7 kroků k tomu, aby vás lidé následovali.
  • Je dobré/nutné být ve všem nejlepší?
  • Příklady motivačních selhání. 
  • Je cukr a bič správnou formou motivace?
  • Jaké jsou důsledky chybějící motivace?
  • Sebemotivace - jak na ni?
  • Dlouhodobé vs. krátkodobé cíle.
  • Jak skloubit osobní a pracovní cíle?
  • Motivace zevnitř a zvenčí?
  • Reaktivita = zabiják motivace týmu.
  • Atmosféra/kolektiv a podmínky k práci.
  • Proč a jak definovat týmové hodnoty a cíle?

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Promluvím s kolegy, kteří vedou obchodní tým o současných obtížích, využívaných metodách a míře fluktuace v jejich týmech.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin). 

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč/účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny managery i vedoucí prodejních týmů, kteří potřebují posílit samostatnost svého týmu, zvýšit motivaci a snížit fluktuaci. Pro všechny, kteří chtějí mít radost z úspěchů členů svého týmu. Pro všechny, kteří věří heslu: "Najal jsem si lidi ne pro to, abych je učil dělat práci, ale aby oni mě naučili něco nového".

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.