Vedení porad

Potřebujete vést věcné ale ne nudné porady? Porady na které se ostatní budou těšit a budou zároveň prostředkem zvyšování efektivity? Jak takovou poradu připravit a moderovat aby měla maximální přínos?

Jste tu správně! Ani vedení efektivních porad není náhoda.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Typy porad.
  • Efektivní porada.
  • Zásady efektivní porady.
  • Abeceda pro vedení porady.
  • Prezentace a vztahy.
  • Struktura sdělení.
  • Příprava a průběh prezentace.
  • Jak udržet pozornost posluchače.
  • Techniky "jak pomoci" s trémou.
  • Zvládání trémy.
  • Základní rétorická pravidla.
  • Reakce na námitky.
  • Typy osobností na poradě.
  • Jak pracovat s individualitami na poradě.
  • Používání techniky - tipy a triky.
  • Jak si získat důvěru účastníků.
  • Jak zvýšit účinnost zapamatování.


Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  3. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  4. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 8 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • V případě úspěšně zakončeného kurzu také certifikát o absolvování školení.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.

Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny managery i vedoucí prodejních týmů, kteří si potřebují osvojit pravidla, která by měla být na poradách dodržována tak, aby byly porady vnímány jako cenný zdroj informací, které ostatním pomohou s jejich prací, budou posouvat vaše projekty kupředu a pro vaše publikum budou zajímavé avšak časově efektivní.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.