Zpětná vazba pro manažery i obchodníky

Zdá se vám, že dobře míněné rady směřující k rozvoji se míjí účinkem? Málokdo si přijde pro váš názor na danou činnost? I když dotyčný přikyvoval, tak se zdá, že si nic neodnesla a vše je při starém?

Jste tu správně! Ani zpětná vazba není náhoda.

Jaké témata určitě probereme?

  • Koučink, mentoring, zpětná vazba a hodnocení - rozdíly a použití.
  • Jaké pravidla platí pro hodnocení a kdy ho použít?
  • Jaké zásady platí pro zpětnou vazbu a kdy ji používat?
  • Zpětná vazba jako přirozený proces. 
  • 5 podob poskytované zpětné vazby.
  • Sebehodnocení.
  • Kdy začínat se zpětnou vazbou u obchodníků?
  • Proč je důležité vysvětlit/proškolit zásady zpětné vazby i obchodníkům?
  • Proces zpětné vazby - jak na ni?
  • Jak pomocí zpětné vazby a sebereflexe odhalit reaktivní obchodníky již v úvodu spolupráce.
  • Jak pracovat s lidmi, kteří odmítají zpětnou vazbu.
  • Jak si připravit "půdu" k poskytování zpětné vazby.
  • Pomůcky, které nám usnadní poskytování zpětné vazby.
  • Bloky, které nám znesnadňují poskytovat ZV a jak s nimi bojovat?
  • Nebezpečí neurčité zpětné vazby a náznaků.
  • Jak poskytovat zpětnou vazbu na nevhodné chování či vystupování.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Díky nezbytnosti učit začínající obchodníky obchodnickému umění, jsem do dnešního dne absolvoval cca 5.000 obchodních schůzek se soukromými osobami, živnostníky i jednateli velkých společností.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Promluvím s kolegy, kteří vedou obchodní tým o současných obtížích, využívaných metodách a míře fluktuace v jejich týmech.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení vč. úvodního a závěrečného testu.

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického nácviku na modelových situacích ve Vaší firmě (2 dny x 6 hodin).

  • Průběžné zodpovídání dotazů max. 6 účastníků.

  • Záznam z modelových scének a tištěné materiály, ke kterým se budete moci kdykoli vrátit.

  • Přístup do uzavřené skupiny Tipy a triky pro obchodníky a jejich manažery.


Cena od 5.000,- Kč/účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny managery i vedoucí prodejních týmů, kteří potřebují posílit samostatnost svého týmu, zvýšit motivaci a maximálně zkrátit dobu adaptace nových obchodníků. Pro všechny, kteří věří heslu: "Najal jsem si lidi ne pro to, abych je učil dělat práci, ale aby oni mě naučili něco nového".

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 7 hodin a minimálně čtyř účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.