Nábor pracovníků prostřednictvím kampaní na sociálních sítích.

Rádi byste maximálně vytěžili sociální sítě Facebook a Linkedin pro nábor výrobních dělníků, THP či manažerských pozic? Přibližte se vašim kandidátům prostřednictvím účinných kampaní na nejpoužívanějších sociálních sítích.

Osvojte si moderní metody náboru. Rozšiřte své zdroje.

Jaká témata v rámci školení probíráme?

  • Koncepce moderního inzerátu pracovní pozice.
  • Pravidla pro inzerování na sociálních sítích.
  • Kdy a jak využívat pro vyhledávání kandidátů Facebook a kdy Linkedin.
  • Využívání neplacené části Facebook a Linkedin v personalistice.
  • Zakázané pojmy v reklamě na Facebooku.
  • Grafika reklamy, text a umístění na Facebooku.
  • Využití návštěvnosti Vašeho webu pro cílení kampaní.
  • Možnosti zacílení a tvorba náborové kampaně na Facebooku.
  • Praktický nácvik a vytvoření první kampaně.
  • Varianty reklam na Facebooku a jejich testování.
  • Možnosti a druhy placené kampaně na Linkedin.
  • Vytvoření první kampaně a nastavení rozpočtu.
  • Jak cíleně oslovit pracovní pozice, specialisty, konkrétní odvětví či jednotlivé firmy a jejich pracovníky.
  • Testování variant reklam a vyhodnocování účinnosti.
  • Jak má vypadat smysluplná "přistávací" stránka vašich kampaní.
  • Další možnosti využití sociálních sítí jako nástroje permanentního náboru.
  • Jak budovat cíleně komunitu jako zdroj pracovních pozic v budoucnu.

Školením Vás provede

Přemysl Málek

Obchodu a sales-managementu se věnuji již více než 10 let. Budoval jsem od začátku prodejní týmy, rozvíjel obchodníky i regionální manažery a úspěšně jsem vedl obchodní týmy o velikosti 15 - 90 spolupracovníků.

Pro své klienty vyhledávám vhodné kandidáty zejména díky využití placených i neplacených kampaní na sociálních sítích. Mám více než 5 let intenzivních zkušeností s praktickou aplikací a konkrétními výsledky. Budete překvapeni, jak účinně dnes lze oslovit ty pravé zaměstnance.

Co dostanete v rámci firemního školení?

Průběh spolupráce:

  1. Sejdeme se a promluvíme si o Vašich požadavcích, ideálním cílovém stavu a současných reáliích.

  2. Volitelně provedu náslech současně probíhajícího pohovoru a promluvím si s kolegy, kteří nábor realizují, o současném náborovém procesu.

  3. Navrhnu případné úpravy obsahu či modelových situací, které by měly být obsaženy v kurzu.

  4. Dohodneme rozsah kurzu, místo konání, termíny a případně rozdělení účastníků do skupin.

  5. Proběhne vlastní školení

Obsah firemního školení:

  • 12 hodin praktického výcviku a nastavení vašich kampaní na míru potřebám Vaší firmy.

  • Nastavení strategie Vašich kampaní na Facebooku a Linkedin.

  • Průběžné zodpovídání dotazů a vysvětlení všech možností inzerce.

  • Revize, doporučení a proškolení ohledně zvětšení organického (neplaceného) dosahu vašich příspěvků.

  • Vyhodnocení úspěšnosti a maximalizace počtu prokliků.

  • Nastavení "LANDING PAGE" tak, aby počty žadatelů o místo byly maximální.


Cena od 5.000,- Kč / účastníka

* Konkrétní cenu za Vaše školení, kterou ovlivňuje např. pronájem externích prostor, nutnost dalšího lektora při větším počtu účastníků, standardní ev. kombinovaný obsah školení nebo příprava zkráceného jednodenního školení, Vám rád připravím po osobní konzultaci.

Co říkají o mých službách klienti?

U společnosti pana Málka - Obchod není náhoda - jsme využili nabídku semináře ke zvýšení dovedností našich mistrů v práci s Excelem. Výuka probíhala v malých skupinkách s velmi individuálním přístupem k rozdílné vstupní úrovni znalostí jednotlivých uchazečů. Účastníci školení byli s formou a způsobem vedení kurzu spokojeni.

Pan Málek mi ukázal jak efektivně pracovat s Facebookem. Jakým způsobem vytvořit účinnou personální reklamu na Facebook Business Manageru. Jeho školení a následné online konzultace k aktuálním problémům byly pro mě velkým přínosem a kariérním posunem.

Pracuji jako jednatel ve společnosti UVAX, kde vyrábíme drátěné výrobky a komponenty. S panem Málkem spolupracuji téměř rok formou individuálního mentoringu a osobního koučování. Jeho poznatky a nápady ohledně řízení společnosti mi jsou velkým přínosem. Vždy je skvělé si promluvit s někým, kdo pro společnost nepracuje a má nadhled zvenku.

Zaujal vás kurz? Máte pouze dotaz?

Nechte mi vzkaz. Rád se vám ozvu a zodpovím vše, co vás zajímá.

Časté dotazy

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny personalisty, managery i vedoucí prodejních týmů, kteří potřebují najít a oslovit ty správné zaměstnance a to moderně a na místě, kde tráví maximum času. Pro všechny, kteří si přejí rozšířit svou "rybářskou" výbavu o další účinné nástroje.

Kde školení probíhá a jsou vypisovány veřejné termíny?

Školení probíhá nejčastěji ve vašich prostorách - zasedací místnosti. Pokud tento prostor není k dispozici, zajišťuji v místě vhodný prostor ke školení v rámci celé ČR.

Školení je jak pro firemní zákazníky, tak pro minimálně 2 soukromé osoby. Nejsou vypisovány veřejné termíny - vždy datum individuálně domlouváme.

Cena je finální?

Standardní cena 6.000,- Kč/osobu je počítána při dvoudenním kurzu x 6 hodin a minimálně čtyřech účastnících. Cena je kalkulována vč. 0% DPH. Konkrétní cenový návrh však ladíme až po prvním setkání, zjištění výchozích podmínek a odsouhlasení případných úprav ve školení.